ÜYELİK FORMUNDA KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ
Metal Teknik Döküm San. Ve Tic. Ltd. Şti. ( “Thermoad” ) olarak; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”), Avrupa Birliği Genel Veri Koruma Tüzüğü (“GDPR”) ve ilgili mevzuat ve yasal düzenlemelerden kaynaklanan faaliyetleri çerçevesinde kişisel verilerinizin işlenmesi, saklanması ve aktarılmasına ilişkin sizleri bilgilendirmek amacıyla işbu aydınlatma metnini hazırladık.
İşlediğimiz Kişisel Veri Kategorileriniz Nelerdir ve Bunları Hangi Amaçlarla İşliyoruz?
Ziyaretçilerimizin kişisel bilgileri Thermoad tarafından KVKK’nın 4.2. maddesinde öngörülen;
(i) Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygun olma,
(ii) Doğru ve gerektiğinde güncel olma,
(iii) Belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenme,
(iv) İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma,
(v) İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza
edilme,
ilkelerine uygun olarak, aşağıda belirtilen amaçlar doğrultusunda işlenebilecektir.
Kimlik bilgileri (ör: ad, soyadı, cinsiyet, doğum tarihi), iletişim bilgileri (ör: adres, telefon numarası, e-posta adresi), müşteri işlem bilgileri (ör: sipariş bilgileri, ödeme bilgileri, favori ürün bilgileri, sepet bilgileri vb.)
(i) faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesi
(ii) bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi
(iii)finans ve muhasebe işlerinin yürütülmesi
(iv) firma / ürün / hizmetlere bağlılık süreçlerinin yürütülmesi
(v) iletişim faaliyetlerinin yürütülmesi
(vi) iş faaliyetlerinin yürütülmesi / denetimi
(vii) iş süreçlerinin iyileştirilmesine yönelik önerilerin alınması ve değerlendirilmesi
(viii) iş sürekliliğinin sağlanması faaliyetlerinin yürütülmesi
(ix) lojistik faaliyetlerinin yürütülmesi
(x) mal / hizmet satış süreçlerinin yürütülmesi
(xi) mal / hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi
(xii) pazarlama analiz çalışmalarının yürütülmesi
(xiii) reklam/kampanya/promosyon süreçlerinin yürütülmesi, ticari elektronik ileti gönderebilmesi,
(xiv) müşteri ilişkileri yönetimi süreçlerinin yürütülmesi
(xv) müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi
(xvi) talep / şikayetlerin takibi
(xvii) ürün / hizmetlerin pazarlama süreçlerinin yürütülmesi
(xviii) saklama ve arşiv faaliyetlerinin yürütülmesi
amaçlarıyla işlenecektir.